} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Städat

Efter att jag kom hem från risse, ca. kl. halv tolv, bestämde jag mig för att städa ur min garderob i stallet. Den såg ärligt talad hemsk ut efter en låång vinter!
Vid halv ett tog jag en paus för då var det lunchdags, och efter lunch kom en kompis till pappa och hans dotter, Lottis (stavning*), eller ja hon kalldes så, till oss, Lottis var van vid hästar det märkte man, hon kunde mycket och hon och jag ryktade Mimmi en snabbis i hagen bl.a. Efter att dom hade varit där fortsatte jag tog väl ca. 3 timmar att städa allt, sammanlagt. Men var ganska kul, hittade ju lite saknade prylar. ^^ 

Tog ut alla saker ur garderoben, utrustning, pärmar, lådor mm.


Sedan skurade jag av alla hyllor, dammade och gnodde, blev ett jättebra resultat!

Sedan sorterade jag allt, benlindor och skydd i en låda, schabark, paddar mm. i en IKEA-kasse, och alla täckerna i en annan IKEA-kasse.
Och sedan in med allt i garderoben igen, himla skönt och kul att ha det gjort!
Älskar att städa ibland, när jag väl känner för det. Varför?
För att man märker skillnad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0