} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar

Anonym om Blåbärshoppningen 3 april 2011
din häst har skavsår efter dina skänklar, inte funderat på att göra något åt det?

Svar:
Ganska bra att den här frågan kom upp igentligen, kanske är det någon mer som har reagerat på det (sett det på bilder eller så).
Svaret är att det inte kommer från just mina skänklar, utan från mina termoridbyxor som är lite för korta och har en vass kant som i vinter har skavt av hår på sidorna.
Klart att man själv har reagerat på det och det ser ju unte kul ut kan jag själv också säga och se, vi smörjer det dock varje morgon och kväll med "helosan-salva" och det håller på att växa ut nytt hår där nu, så det är på bättringsvägar, men förstår hur du reagerar, det skulle jag också ha gjort. Dock fattar jag inte hur du agerar? Gå fram och säg det face mot face nästa gång och visa att du är lite mogen iaf!

Gör heller inget om ni skriver namn när ni kommenterar, ser ändå vem det är, ip-nummer är en bra sak.

Har ingen bra bild på det just nu, men ska försöka fixa innom kort.

Trackback
RSS 2.0