} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sur och ledsen..


Kom nyss hem från stallet sur och ledsen ..
Allt går helt fel med Juvel. Det är inte vi längre när vi rider. Vi är inte sams.Hon har blivit en helt annan häst. Jag känner inte igen henne. Hon drar iväg utan att jag har någon kontroll över henne. Så som om hon skulle skena. Hon bockar och tvärnitar med mig. Stark som ***.

Ni kanske blir sura att jag skriver detta på bloggen men jag var tvungen. Var tvungen och skriva av mig de !
Får se om jag går och kolla på bigso sen eller hittar på något annat som får mig på bättre humör.
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0