} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Blåbärshoppning..

Som sakt var det ju blh. Gick faktiskt rätt så dåligt. Hoppade 60 och 70 med viktor som är en b-ponny. Och ett hinder på 70 vad ju nästan lika högt som han var till rumpan ?? :)
haha men på:
60: Blev en vägring på 6:an som var ashög ? :s
70: Blev typ 2 vägringar på 6:an, och 2 vägringar på 7:an, fast han tramsade bara då, det vet jag !


Aja blev endån nöjd med hnm faktiskt , jag var faktisk på båda höjderna den som hade den minsta hästen^^

Grattis också till maja som kom felfritt med Sunny-Girl
.

Här kommer lite bilder på mig sen idag , och så bilr det en bild på maja och mig så får ni se skilnaden haha !









Kramar Nicole ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0