} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hästskötare imorgon på Blåbärshoppningen

Imorgon, ska jag faktiskt inte vara med själv på Blåbärshoppningen på hemmakluben. Var ju med på Pay & Jump:en ist i söndags och tycker det är lite tight att typ tävla imorgon igen, då. ^^

Ska därför vara hästskötare åt Maja, min kära "bloggkollega" Nicole och bästa Lillan <3
Kommer nog bli jätteskoj!

Nicole ska hoppa en liten b-ponny. Han heter Viktor och är mellan 1,15-1,20 i mkh skulle jag kunna täbka mig. Ursöt är han och Nicole rider honom himla bra, han kan vara ganska osäker ibland.
Hon sak hoppa honom på 60 och 70 cm imorgon, och det är faktiskt inte speciellt lågt för honom! ^^
Är typ som 1 m för en maxad c-ponny elr en d-ponny. (!!)

Hihi, kommer i iaf ta med kameran imorgon, så det blir nog lite bilder.

Bild på Nicole o bäbiiis-Viktor


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: okej :)

tävlar regionalt LB/LA hoppning och LB dressyr. Ska även börja med fälttävlan! :)

2011-02-24 @ 19:15:44
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0