} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Juvel

Måndag: Hade som sakt med mig Juvel till ridskolan. Jag är super stolt över Juvel, Hon var duktig vd lastningen och allting. I galoppen småbusade hon lite , hihi :).
Hanna red också i min ridgrupp och hade med sig Petit. Det var första gången Petit åkte i transporten o.s.v. 
Hehe lite osmart att vi inte hade lastat henne innan ..
Men när vi skålla åka dit så lastade vi henne ca i 20 min, faktiskt rätt så bra tid för att vara första gången. Men nrä vi skulle åka hem så tog det ca 1 timme... Vi var till och med tvugna att fr´åga Ulle om hjälp , tack för du hjälpte oss. Petit blev bara tjurigare och tjurigare när ulle kom, hon sparkades till och med, hehe .

Tisdag: Red tillsammans med Malin på ängen. Var faktiskt jätte bra underlag. Red Juvel barbacka då, skrittade och travade bara för juvel var så svättig igår (y)
Ville ändån inte anstränga henne för mkt hehe :p

Onsdag: Red tillsammans med Hanna och Malin. Vi red på ängen idag också :p Och så blev vi fotade av Josefine. Kunde typ inte fakta galopp med mina skor men annars var juvel duktig :)

Här kommer en bild :)


 

 Kramar Nicole ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0