} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar på fråga



Svar: Jättekul att du gillar bloggen! Vi gör vårt bästa för att få den intressant att lästa!

Jag (Julia) har ridit så länge jag kan minnas, fast inte regelbundet. Min mamma hade ett varmblod tills jag var 5 år, då vi tyvärr fick avliva henne, hon skulle då blivit 30 år. När jag var 6 år (våren 2004) om jag inte räknar fel, började jag rida på ett ridlekis, vid namn Hägnen. Vilket Nicole också gjorde underfär 3 veckor innan jag. Det var urmysigt där, dom hade islandshästar och shettisar och en b-ponny-korsning. De hade oxå massor av andra djur, katter, kaniner, kattungar, kaninungar, hundar och valpar, ja till och med en get hade dom. ^^ Vi hade jättekul där. Men som sagt var det ett ridlekis och det var mest uteritter som gällde.
Jag ville utvecklas mer som ryttare och bytte därför, hösten 2006 till Nybro RK där jag rider även idag. Våren 2007 bytte även Nicole dit.

Sådär ja, nu har du fått hela historien, är det något mer är det bara att fråga. Vi har alltså ridit regelbundet på ridskola i ungerfär 7 år. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0