} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ponnyprylar från Hööks

Rosa, lila, ljusblå. Heheh ponnyprylarna fyller Hööks sortiment. Ibland tycker jag att det är lite överdrivet t.o.m.
Vem kommer till en tävling med rosa sadelhjord (stavning*), rosa ländtäcke, rosa benskydd, schabarak, träns, boots och rosetter i manen. Inte för att klaga osv. men själv har jag aldrig sett det. Och för många är det ju så att om de ex. köper ett rosa schabrak, bara måste de ha rosa benskydd också. Det är därför jag tycker att det går lite över styr. Men så klart de som vill ha det får ha det!

Vissa saker är fakstiskt lite gulliga, dessvärre passar det nog en b-ponny bättre än en d-ponny. ^^



detta träns tycker jag faktiskt är jättefint! (y)


  





Hiss till de nya ponnyschabraken (cerise och lila)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0