} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Långdag

Lång dag idag, varit ute hela dagen. Först städade jag husvagnen där vi ska bo under mitt lilla "ridläger" i 3 dagar, jag och 3 kompisar. Sedan stadade jag stallet, skurade boxväggarna och dammade bort spindelväv. Snart ska även Mimmis djupströbädd ut. I den andra boxen som fåren går in och ut i och sover på vintern är redan urmockad. den boxen ska Nicole ha till Juvel denna vecka, hon kommer imon! :D Shoohoo! Ska rida och möta henne tiidigt, och sen vid 13.00 kommer de andra tjejerna coh stannar till på onsdag. ;)
Aja, efter att jag hade städat stallet kom iaf Nicole och lämnade sina saker, sängkläder, kudde ode. efter det klippte jag gräset på ridbanan, superbra blev det. Dock är den inte liiika fin som förra året. Lite för ojämt, det var när vi skottade den så mycket i vintras.. :/ Men helt acceptabel att rida på iaf!
Och ja, nu har jag kommit in efter att ha ridit Mimmi. Hon var superduktig. Jobbade med galoppen osv och det flöt på bra. Har en del saker till jag ska hinna med innan jag gör sängen sällskap, så egentligen borde jag inte sitta här alls.. ^^

Hörs mer imorgon!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin blogg! :)



Vill ni vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kika då in på:

http://pafyrahovar.blogg.se/2011/june/tavla-om-att-bli-veckans-blogg.html#comment



Kram!

2011-06-27 @ 19:50:04
URL: http://pafyrahovar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0