} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sommaren tvåtusenelva..

..kommer bli grym !
Med kompisar, hästar, tävlingar och fotbollscup! Känner på mig att den här sommaren kommer bli den bästa någonsin, vene varför men det bara känns så ! Har slutat 6an  nuoch klassen har splittras, det var den värsta skolavslutningen någonsin faktiskt, denna underbara klass, ens andra familj. <3 Förra veckan var vi på klassresa och den blev helt awesome! Om ca 1 vecka kommer några helt underbara kompisar hem till mig på ridläger ! :D Bl.a. Nicole som ska ha med sig Juvel! Shohho! Ska ju också till falsterbo, det kommer bli riktgt awesome! Ska dit tillsammans med min mamma, en hästgalen kompis som jag har känt typ i hela mitt liv, plus hennes mamma. Ska på fotbollscup till Gotland i flera dagar med världens underbaraste lag! Denna sommaren lovar gott !

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan jag vara den där häst galna ? :) <3 xallt

2011-06-22 @ 20:46:41
URL: http://ponnyryttarenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0