} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dagens ridpass..

..är jag mycket nöjd med. Försökte att inte fokusera på formen så mycket utan red bara framåt. Hon var glad och lite knäpp (hon är brunstig nu), men framför allt bjöd hon bra framåt! :D I galoppen försökte hon inte sakta av och tog galoppfattningarna direkt.
Att hon inte bjuder ärligt framåt alltid, har att bl.a. göra med mina händer. Jag måste hålla de mer stilla och slappna av mer, sänka dem och krama. Försöker verkligen tänka på det hela tiden.
Sedan är inte det ända anledningen, men en stor bit av det.. ;)


Bara så du vet det, du betyder allt för mig


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg!! Hur går det med Mimmi? :)

2011-05-23 @ 20:25:41
URL: http://ponnytjejen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0