} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snabbt inlägg

Jaha, Nicole kan inte blogga just nu, eftersom det är någon med hennes data..
Så jag får väl ta och skriva lite. Igår hade jag en nästintill hästfri dag, mamma mockade och fixade och red Mimmi. Det verkade ha gått bra. De red en runda i skogen och Mimmi var pigg och lite galen i galoppen och skulle dra ned huvudet och bocka. Hihi! x)
Igår fick hon även nya skor och avmaskades. Har även satt i gummipluggar i broddhålen nu så att vi snabbt och smidigt kan skruva i gräsbroddarna nu när det blir lite hoppning på gräs! :D

Idag red jag rundan runt fjelebo. Och i början var hon sådär småseg som jag inte vill ha henne, men efter ett tag jobbande med halter och skänkelvikningar, så att hon verkligen skulle lyssna på mig, släppte det och hon blev mycket mer framåt och ville verkligen göra rätt. Galoppen funkade kanonbra, sista galoåppen i en uppförsbacke, där hon alltid blir supertaggad av någon anledning, gjorde hon några försök att bocka. Men mer än så blev det inte. Känns jätteskönt att hon verkligen bjuder framåt ordentligt igen och inte går och småtrippar. :D

Imorgon blir det till ridklubben igen och hoppa lite på tävlingshindren när de ändån står framme. Då ska jag ta och verkligen lägga upp en bra uppvärmning, plus att hon ska vara broddad. Kommer nog bli superkul, förhoppningsvis blir det fint väder och jag lägger in lite finfina bilder! :)





Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Yes :)

spelade för några år sedan,sen slutade jag o nu har jag börjat igen :)

2011-05-19 @ 22:06:20
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: olivia

Hur hög är Mimmi? :)

2011-05-19 @ 22:07:24
URL: http://picad.blogg.se/
Postat av: Patricia

fin bild :D

2011-05-20 @ 10:33:45
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv:okej vad kul:) spelar du i nybro då?

2011-05-21 @ 17:12:37
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0