} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Bio

Hejsan !
Han inte blogga igår om ridpasset för var på bio direkt efter. Men ridningen gick bra, fast hon gick lite som en ko , HAHAH XD, nejmen aa..
Hoppade också lire med Hanna ! De gick sådär meftersom hon kom jätte konstigt på hinderna endån om jag satte henne rätt men sista språnget gick bra så avslutade där.
Sedan fick jag skjuts hem av Malin :') Tack så mycket.
Efter de när jag kom hem upptäckte jag att klockan var mycket de va bara 25 minuter innan filmen började..
Sen så var jag utelåst för ingen var hemma. Trodde att allt va helt kört men sen kom mamma när devar 15 minuter kvar, så sprang in och gjorde mig iordning snabbt.
Hann till filmen den hade bara varit i 5 minuter men dom släppte in mig och Simone  (simone åkte med mig också).
Vi kollade på den nya twilight filmen , den va grymt bra ! :D
Snart ska jag upp till stallet och hjälpa Maja för hon har stallet.
Hörs senare !
Kram Nicole♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0