} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gokväll

Vart ett tag sedan jag bloggade nu.
Idag red jag bara ut en svän, ca 7 km, med pållen. Hon var pigg och glad, men det var riktigtt mörkt när jag red hem, tur att mami var med och sprang. ;)
Och hon hade pannlampa! Men hon ska köpa en till mig också. (y)

Nu håller jag på att försöka fixa lite saker till imon, snackar just nu med två personer om samma sak typ och försöker få tag i den tredje.

Men morgondagen blir nog awesuume skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0