} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

kvällsplugg

65 glosor, prov på engelska imorgon. Kan det ganska bra nu iaf. Läser lite till innan jag går och lägger mig och sen lite imorgon på morgonen, har ju sovmorgon imon, wooooop! :D

Sitter nu vid datan samtidigt som jag pluggar och tittar på fotboll med pappa och bror, England-Sveige. Heh, tror England vinner. ;)

Fick också reda på från Emmy idag, att jag var uppsatt som förslag till Vice sekreterare i BUS. Så hon undrade om jag ville det, och självklart ja. Jättekul! Konmmer ju dock inte bli det förrän i februari då den nya styrelsen införs.

Kommentarer
Postat av: Olivia Meyer

Bra jobbat! :)

2011-11-15 @ 22:59:13
URL: http://picad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0