} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar från frågestunden /Nicole

Tävlar du Juvel något? : Ja jag gjorde de men har inte varit någonstans efter klubbhoppningen på NRK !


Hur många schabrak har Juvel? :  Hmm.. ingen aning faktiskt !

 

Har ni några mål med er ridning?: Ja ! Mitt mål är att starta en L:B innan 2012 slut och att få en bättre uppbyggnad på Juvel ! :D

 

Hur länge har ni ridit? Hmm.. red på en gård när jag gick i förskoleklass men där fick man typ bara lära sig att rida lätt och lite så

 

Hur länge har ni bloggat? vet inte :p

 

Tror ni att ni kommer rida hela era liv? ja ! :)

 

Vilka bloggar läser ni? SKriver i ett annat inlägg.

 

Vad är ditt mål med Juvel? Göra en start i LB innan 2013, och att få bättre uppbyggnad på Juvels kropp !


Kommer du att rida henne under alla dina ponnyår? Ja det hoppas jag


Ska du tävla något nästa år? Ja


Vad är det bästa med juvel? Att hon är helt underbar hon är sån som jag vill att en ponny ska vara !


Vad är det sämsta med juvel? Hennes uppbyggnad


Hur länge har du haft juvel? 1 år

 

Hur högt har du hoppat med henne? 110 :)

 

Hur ser det ut i köhl? Kan visa bilder i ett annat inlägg.


Hur många år är juvel? 11

 

Är juvel din första sköthäst? nej :)

 

Har du byt skola någon gång? ja till paradiset 7-9

 

Hur kände du dig när du skulle provrida juvel? jätte bra

 

Har du provridit fler hästar en juvel? ja :)

 

Hur lång är juvel? Hur lång vet jag inte men hög är hon 133,5 cm

 

Följer du många bloggar? vilka? skriver i ett annat inlägg.

 

Har du många kompisar? ja :)

 

Brukar du sms mycket? ibland

 

 

Kramar Nicole ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0