} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tagga helg!

Hemma från skolan för ungerfär en halvtimme sen lite drygt, håller på att städa rummet och sedan blir det ut och fixa stallet, pållen ska få sig en odentlig rykt idag också. Förövrigt ska hon vila idag och ikväll blir det  fredagsmys med familjen. ;)

Igår var jag i Granås och red, ridhuset var ledigt som vanligt, bara jag, mamma och Mims i ett 20x60 m-ridhus. ;d
Mamma fixade med att lägga ut lite bommar som jag jobbade över i trav oh galopp, bommarna flöt på bra, även i galoppen. (y) Försökte få henne lite samlad och kortare i formen, gick bra först, och då skulle jag slutat, sen blev hon lite trött och jag glömde att hålla om och halvhalterna, så då blev hon lite hängig i handen, men annars helt ok. :)
bild sen slutet av augusti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0