} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Blogga själv?

Funderar starkt på att börja blogga själv. Eller kanske med någon annan hästintresserad. Om jag börjar bloggsjälv så är det ju inte så stor skillnad på vad jag gör nu ändån.. ;)

Men fårse, måste snacka med Nicole först!

Om jag börjar blogga själv eller med någon annan, så byter jag blogg, fast den här får vara kvar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är det tävling på bloggen! Du kan vinna ett agria schabrak+huva, gå in på www.friidablomqvist.blogg.se för att vara med! Lycka till!

2011-10-31 @ 10:35:10
URL: http://friidablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0