} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Statestiken var..

..bra idag, very good, 32 unika. Ganska bra för att vara den här lilla skitbloggen.. ;)
Fast ni är sämst på att kommentera, och Nicole är sämst på att blogga, det tror jag alla kan intyga elleeer?

Såhär ser Mims vecka ut:
Anledningen till att jag inte ska rida henne på lördag på dressyrlektionen är för att vi i BUS har övernattning på ridskolan fredag-lördag och känns lite segt om jag ska gå upp kl. halv åtta, när ingen annan är uppe, mamma kommer och hämtar mig, åker hem och äter frukost, lastar Mimmi och åker tillbaka till Risse igen och rider lektion. Nej, mycket smidigare om jag rider ridskolehäst på lördag ist. Bra att rida andra hästar ibland också, behöver det! :) Lektionen börjar ju inte förrän kl. 10.10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0