} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Back on track again!

Nu är vi på G igen! :)
Red lektion för Ingrid både igår och idag, idag blev det ren privatlektion.
Igår kunde jag inte rida lätt för det gjorde för ont i fotleden, men idag kunde jag iaf rida lätt ett tag under uppvärmningen och nedjoggningen. (Y)
Nyss kollat reprisen av reprisen på PA 1! Ni missar väl inte att den går igen? (a)





Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Fin blogg du har :)

2011-09-25 @ 22:56:04
URL: http://matildaandeersson.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej!

Jag älskar din blogg verkligen! Jag undrar om du skulle vilja göra mig en tjänst?

Jag söker efter tjejer/killar som skulle kunna tänka sig att koda och lägga in en design på min nya blogg (raderade fel blogg för några månader sedan)

Jag är helt seriös så mitt utbyte blir en bildlänk (om han/hon kan fixa det) till sin egen blogg samt sitt namn i min presentation och länk till sin blogg. Ett "Kodning by..." på designen och kanske ev. ett samarbete (jag skulle kunna länka hans/hennes blogg en gång i veckan eller något i den stilen)

Vill du, eller vet någon som kan tänka sig att göra detta kan du mejla mig. Lär känna mig på facebook Linn Engelholm, Oskarshamn. Om du är osäker.



Jag är i desperat behov av hjälp!!

2011-09-26 @ 18:47:38
URL: http://bitang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0