} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dagen

Hej! Maja tyckte jag skulle uppdatera, så då är jag väl sneeel och gör det. :)
Ridpasset idag blev lyckad, i början var Mimmi mest stark och pigg, gjorde lite som hon själv ville, men nej det nöjde jag mig inte med! ;)

Satte högre press på henne, mycket volter, halvhalter, ställde igenom i hörnen och sedan mycket, mycket beröm så fort hon gjorde rätt, och då! Hon bara lossnade, blev så grymt härlig att sitta på, underbart! Red länge idag, lte drygt en timme men ville verkligen rida igenom henne idag. :)

Imorgon får hon vila och på fredag blir det en liten lugn runda i skogen och på lördag blir det en enkel lektion för Ingrid då vi checkar av inför tävlingen på söndag!
Och på söndag då, dressyrtävling med laget! ;D

Nu ska jag duscha och sen fortsätta droga Håkan Hellström resten av kvällen! Cyyyaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0