} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Shuuleee

Idag blev det en riktigt lång dag! :)

Först var jag duktig och städade mitt rum på bara en timme (världsrekord där ja! :D), efter det red jag Mimmi barbacka i skogen, i början var hon ganska seg och tittig, skulle typ glo på det mesta och blev rädd för pinnar mm. ^^ Men efter ett tag och lite jobb och när hon hade kommit igång, blev hon riktigt framåt, lite väl mycket. Menmen, nöjd iaf! :)

Sedan in och äta och sen upp till fobollensdag på madesjövallen, träffa resten av laget och köra någon trekamp, hah vårt lag var typ sämst av alla. Man skulle typ kasta inkast och träffa markeringar och skjuta mål med en plastboll. ;s

Sedan åkte Hanna och jag med Maja ut till Köhl, var meninge att jag skulle fota lite. Maja skulle löshoppa sin finisponny Lillen. :) Det gick bra, Frida löshoppade även sin unghäst Hopla lite också. Fina hästar bägge två!

Sedan åkte vi upp och skulle kolla sista halvleken när Puke möte Kalmar FF. Efter det åkte jag med mami hem och nu har jag tagit in Mimmi och duschat, riktigt gutt med en varm dusch! Har regnat iprincip hela dagen. Så aa, var ganska frusen när jag kom hem.
Nu ska jag iaf skicka lite bilder till Maja så hon får dom på Lillen! :D

Lillen :)



Kommentarer
Postat av: Maja

Men bajs på dig Julia ! han heter inte hoppla han heter Hopla ;D

2011-09-19 @ 07:57:11
URL: http://ponnyryttarenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0