} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ingen rubrik

Hejsan.
Har ingen passande rubrik för dagen man iaf. Nyss kommit hem från stallet och juvel va så otroligt fin idag! Red henne också på ett annat bet (rakt bett).
Då hon var lite tjabbig och spänd på början men sen så slappnade hon av efter att jag hade travat en stund. Ska börja ha en bok där jag skriver i varje dag efter att jag ridit var jag red ,hur de gick , vad ska jag bättra på, vad ska jag träna på osv.
Kommer nog bli bra. Mockade Hannas box idag också som tack efter allt hon hjälpt mig med endån om jag är jobbig och kaxig haha ;) ..
SKulle igentligen bakat något till henne också men hann inte det :/

Imon ska jag kanske med Julia hem efter skolan så vet inte om det blir så mycket bloggning eller så blir de mycket.
Vi hörs imon !
/ Nicole ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

hah va söt du är

2012-02-03 @ 17:12:31
URL: http://myordinarydayy.blogg.se/
Postat av: Rebecca Eisengarten

Fina bilder! Hur får du dem runda?

2012-02-10 @ 19:29:30
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0