} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Fredag

Hejsan !
Idag är det fredag, skönt ! Har nyss kommit hem från stallet så ligger och myser under något awesome täcke som värmer..
Borstade Juvel i typ en halvtimme sedan red Juvel i paddocen eftersom de var för mörkt att rida ut. Gick sådär. Hon var stel och drog en massa på början, sen var hon fin i typ 15 min ca och sen drog hon en massa på slutet ..
Några säger att hon håller på så varje gång för att det är fel på mig några säger något annant.. Fast det känns inte att det är fel på mig riktigt eftersom jag varigerar min ridning t ex rida i skogen en dag sen rida i paddocen som konditon osv.
Jag rider också som jag brukar göra. Får se hur de är nästa månad annars får jag försöka hitta någon hjälp.

Kvart över åtta ska jag till Felicia och vi ska kolla film :D
Vet inte riktigt vilken är men vi får se. Ska försöka uppdragera mer nu för tiden. Har varit så att jag inte orkat hehe..
Bjuder på gammla bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0