} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

lektionen..

...gick bra! Finns inte så mycket att gnälla över förutom galoppen. Den blev lite vinglig.
nu ska jag städa och ikväll åker jag in till nybban, sover där i natt, hos Lollo! ;) den av mina vänner som jag känt längst, 12 år. Den cheyen är bäst! Kan snacka om allt med henne!

Hörs!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0