} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

tisdag

Bellalektionen gick bra, mer detaljerat inlägg ang. de kommer imon, även dagens Bellaträning kommer upp imon!
När vi kom hem mockade jag och mamma fixade vatten och mat, ryktade henne och hon fick på sig pyjamasen!
När jag kom in körde jag en halvtimme på crosstrainern på intervallprogram, jätteskönt att få bli sådär grymt trött i kroppen! Nu har jag duschat och ätit, mamma hade gjort hamburgaree! ;)

Nu sitter jag och glor på teve, handboll. Sverige - Tjeckien!

/Julianbulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0