} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Stallet hela dagen

Hejsan idag har jag varit i stallet typ hela dagen. Först var jag på klubbtävlingen i NRK och var med och tävlade i dressyr. Hade Mystik. Gick sådär. Han var jätte fin på framridningen och gick i jättefin form och allt men sen när vi kom in på banan var han jätte seg lyssnade inget alt på skänklen och så ..
Men gjorde mitt bästa iaf. Fick med mig en fin rosett hem också !
Sedan efter det åkte jag hem och åt mat.
Sedan till nästa stall. Hade stallet och mockade 3 boxar, gav mat till 7 hästar sopade släppte in och lite så. Va rätt så segt heheh :p
Sen så rycktade jag mina fina Juvel ! Glänsande och fin blev hon !
Juste städade också rummet på morgonen :p
Kramar Nicole ♥

Kommentarer
Postat av: maja

och min snälla mamma hämtade dig ! ;)

2011-11-20 @ 08:08:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0