} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gästbloggning

Tjenare Maja här! Det är jag som bloggar här!

Just nu har jag en ponny som heter Köhls Quick men till vardags så kallas hon Lillen.
Henne håller jag på att rida in! Jag började med henne i våras och jag kan ju säga att hon världens snällaste unghäst i stallet! Men hon är ganska speciell och PIGG att rida! Nu ska vi börja hoppa lite smått och förmodligen åka iväg och träna för Pia!











För ett halvår sen så fick jag ett telefon samtal, som ändrade mitt liv typ;)
Jag  blev erbjuden att tävla en B-ponny vid namn Wild Tilda Tölo halvåret innan jag blev för gammal.

Så jag och Tilda (som hon kallas till vardags) tävlade från L:D till L:A på ett halvår. Jag och Tilda va som handen i handsken!

Våra bästa meriter är i Vetlanda ponnyallsvenskan då laget vann och individuellt kom jag #1 i stil av alla b,c & d ponnier och #2 i omhoppnings tid av alla b,c & d ponnier!
Riktigt bra helg!
Sen när vi tog vinst i L:B- L:A på Annas hästshop cup som var min sista lokala tävling med Tilda! Jag vann även 500 på annashäst shop som inte satt fel! :D








Det får räcka! Puss och Hej ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Va sörta hästar! Har du tävlat Maja? <3

2012-02-12 @ 20:37:50
Postat av: Ida

Jag har veckans blogg nu så det är bara att klicka in

2012-02-14 @ 17:44:52
URL: http://idablomman.blogg.se/
Postat av: ClaraK

Super fina hästar och superfin design ! har du gjort den ? asfin.



kram !

2012-02-14 @ 17:52:50
URL: http://kndhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0