} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Glad

Tjena.
Är så himla glad idag för dagen har varit jättebra ! :D
Kom nyss hem från stallet, cyklade med Hanna hehe .. Var inte alls så jobbigt trotts al is på vägen. Juvel var hur fin som helst idag. Endån om hon kickade til en gång. Övade på att hon skulle vara på tyglen när jag saktade ner och när jag ökade. Övade på övergångar t ex trav-skrit, trav-halt, galopp-skritt,galopp.halt. Red i paddocen.
Ska snart upp till ridskolan. Det ska vara BUS möte. Så vet inte om jag hinner blogga mer när jag kommer hem men imorgon är de ny dag och då kommer det komma upp lite roliga saker här på bloggen.
/ Nicole♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0