} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Think it, dream it, live it

Hej, full dag minst sagt och ingen vidare uppdatering, hmm. Nickol?

Dagen började då med att morgonfodra, Mims fick inte gå ut eftersom vi skulle vidare till risse. Gick in och åt frukost, sen ut igen och fixa och åka upp till ridskolan. Dressyren gick ju bra! ;) Sen hem, låta hästen stå inne, äta lite, torka till medans jag mockar. Släpper ut henne i hagen, förbereder fodret inför kvällen. Sen gick jag själv in och åt med la familia och sen ut igen. Skurade vattenbaljan i hagen och fyllde på nytt vatten och sen gott folk, hjälpte jag pappa och Simon i skogen och tjänade även ett par extra slantar, duktigt cheeya! :)

Skogen tog några timmar och sen vart det dags att släppa in för kvällen, Mimsan fick bara gå i hagen i lite drygt 3,5 timmar idag, brukar vara noga med att hon ska få vara ute så mycket som mäjligt i hagen, men blåste och snöade som sssatan så hon hade inget mot att gå in. ;)

Sen in, duscha, äta och sen hade jag förberett mig på att avsluta min hemmadag framför soffan med datorn i knäet, men då skulle vi tydligen på bio, familjen en lördagkväll. Hah, såg The stig-helmer Story och den va helt okej, lite småsöt!

NU är jag iaf hemma och det blev trots allt lite uppdatering såhär innan den 22:e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0