} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

what doesn't kill u only makes u stronger

Hej, seg dag i skolan idag, fett trött när vi slutade, halv fyra. Skyndade mig till Folkan och tog rasken hem, hemma vid fyra. Åt två mackor och skyndade ut, fixade pållen och vid halv fem åkte vi upp till granås. Hooppning stod på schemat och hon gick super! Sög tag i hindren och hoppade bra spång, avslutade med att hoppa en bana på 11 hinder varav två kombinationer. Hoppade inga högre höjder högsta låg på cirka 80, men det viktigaste är att hon är framme, vill hoppa! :) Bella tyckte detta va den bästa hopplektionen vi gjort och de tyckte jag med. Mimsan är inne i någon galen period just nu, allt bara flyter på vilket är såhäääääär underbart! Fina ponnyn <3

När vi kom hem hjälptes vi åt med stallet och gick in och åt, pappa och Simon hade gjort makaroner och köttbullar innan de åkte till fotbollen. Gott! Nu har jag tränat en halvtimme på crosstrainern, körde ett riktigt bra program. Gick stegvis uppåt och så va det som tyngst en stund och sen trappade den ner, blev riktigt svettig och märke hur dåliga lårmuskler jag fått, spaghettiben typ, klent! Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig och efter jag duschat blir det plugga lite engelska inför imon och sen nana. ;)

Kommentarer
Postat av: maja

http://ponnyryttarenmaja.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment



fråga nu:D puss <3

2012-01-25 @ 21:12:37
URL: http://ponnyryttarenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0