} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Lingondressyren

Är både nöjd och inte nöjd. Men mest nöjd! x)
Nejmen, fick 54,07 % och är helt nöjd med det, men hon var ganska seg och hade velat ha mera bjudning. det var lite de som vi tappade poäng på.. Galoppvolterna blev också inte helt lyckade. Fokuserade för mycket på drivningen och dom blev lite kantiga, plus att jag svängde lite tidigt. Men det där med galoppvolterna ska vi öva på sa Ingrid! :d 
Blev alltså ingen rosett idag, men jag tycker att det var en bra början. 
För ett år sedan hade det inte gått att rida ett riktigt dressyrprogram och med tanke på att vi bara var 3 poäng från rosett, så tycker jag att det gick bra. Det var som sagt bjudningen som var lite halvknackig idag, menmen hihi, kanske gick och var lite bajsnödig, för det var det första hon gjorde när hon kom ut från ridhuset... ^^

Hade med kameran och både Maja och Alicea lånade den och fotade lite. (tack! :*)

Lite bilder från idag: 

Framridningen


Här är Mimmi finfin, fast jag vet inte huir jag sitter med händerna och armarna (!!) ska typ precis korta upp tyglarna.
På banan:





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0