} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Bad update

Japp, jag vet. Hehe, var iväg nästan hela dagen igår och då blev det som det blev. Ska försöka uppdatera lite bättre idag.

Ridpasset skriver jag om i ett annat inlägg.

tränade även fotboll idag, eller aa "fotboll" är väl synd och säga, hade boxning istället för fotboll på träningen idag. Det var faktiskt himla kul, dock inget jag skulle kunna tänka mig att träna regelbundet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0