} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

woow..

Hej hann inte skriva om hur det gick igår men jag hoppade iaf, och Emma hängde med och fotade.
Började hoppa ett räcke och sen oxer. Sen hoppade jag räcke ,oxer och så hoppade jag ett räcke igen och kom på de förra räcket. Jag vet att jag är dålig på att komentera men ni kommer överleva ! :)
På slutet hoppade jag upp till 110 , WOOOOW! ,..
Har faktiskt aldrig hoppat så högt , trodde juvel skulle vägra men hon lixom bara ökade farten ? :o

Bilder kommer sen,

Kramar Nicole ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0