} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Seeegigt!

Idag började skolan halv nio och vi gick till tio i fyra. :oo
Vilket betyder att man inte är hemma förrän tjugo över fyra. -_-'

Menmen VÄLKOMMEN TILL DET RIKTIGA LIVET JULIA!

Var iaf ute i satllet vi kvart i fem idag, tog in Mimmi direkt och ryktade och red, red lite markarbete, gick halvbra, jag var ganska trött och då blir jag så himla irriterad på mig själv när jag inte orkar rida och anstränga mig till 100%!
Sedan mockade jag efter och Mimmi fick stå i gången sålänge. Efter det packade det mesta till Bellalektionen eftersom det är bråttom imorgon, som vanligt. Fyllde även på hö och hängde in i transporten.

Nu ska jag gå och lägga mig i tid ikväll, så jag är riktig piggelin imorgon, skolan går väl an, men det är ju Bellalektion för sjutton! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0