} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Otursdag..

Hejsan !
Har verkligen haft en otursdag idag. Först försov jag mig til 10 i 10 och jag skulle cykla till stallet vid 10 .. Och då han inte jag äta frukost. Sen var Hanna och jag ute och gick med Sunshine och Petit. Och då skulle de såklart gå också dåligt så först höll jag i Sunshine sen höll jag i Petit som nockade mig med sin järnsak på grimman så är typ näsan blår runt ögat. Sen red jag Juvel. Då ska hon såklart klanta sig i skogen och hoppade in bland stora grenar och stubbar så är just nu är jag svullen på ena knät sen är min ena hand lite blå..
Detta var min dag just nu .. PLUS ATT JAG TAPPADE MIN MOBIL I STALLET IGEN SÅ DET BLEV EN SPRICKA!
Hoppas den kommer bli bättre senare iallafall ! Maten räckte inte redigt till mig för kom hem senare så ska nog åka och köpa mc. HAHA.
Ha de bra / N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0