} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

shoppingen @ghs

Nu har jag vart himlas duktig och fixat till bilderna och skrivit, bara för eran skull! Rackarns generöst :D
Länka gärna era inlägg om er shoppning om ni varit på ghs, så kollar jag och slänger en kommentar!
'
Först hade jag tänkt köpa en kingslandjacka, men ville ha en ofodrad och det var denna och den var även regn -och vind + några hundralappar billigare.

Läder fixen, riktigt bra, hon i montern visade och jag letade efter något som inte kladdade. Denna var även vattenavisande och kostade 150;-. Funkar på både skinn och läder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0