} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

dressyren

Dressyrlektionen gick kalasbra! Berättade för Ingrid att hon gått orent i tisdags och hon trodde iprincip det samma som Bella, ev. att det är en hovböld men då borde hon haltat när jag red hemma och även idag och det gjorde hon inte, härligt! :)
Hade lite överskottsenergi idag. I början av lektionen kändes det som att vi jobbade åt varsitt håll, hon sprang på, sköt ut rumpan, drog ihop nacken och tog bettet. Försökte lätta lite i handen jobba lite övergångar och se till att hon inte kom undan i hörnen osv. Hon gick bättre och bättre, men som vanligt måste man få igång henne lite först.
Men sen efter halva lektionen ungefär, jäklar vilken trav! :D Ingrid sa det, extremt bra, inte bra bara för att vara Mimmi, utan BRA överhuvudtaget. Aldrig har hon haft den traven förrut, hon har travat bra, rytsmiskt och i form. Men de har bara blivit bättre och bättre, idag fick jag uppleva den jäkla känslan som jag strävar efter hela tiden, lätt i handen, swoung i steget, takt, rytm, traven var sjuk. Nästan dressyrponny nu ju. ;) Bäst är hon, ger alltid 100 %, man kan se det som Ingrid sa, hon vill göra rätt, vill anstränga sig, vill att jag ska vara nöjd med henne, jobbar som 17 gör hon! kär i min ponny asså <3

biild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0