} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dagen

Dagen började med att jag blev upphämtad av Maja med mamma och hängde med och lunchade med dom, med Majas pappa som fyller år idag. Grattis till honom! Snälla dom är som bjuder med mig och allt! :D
Sedan åkte Maja, hennes mamma och jag först in till Cheval, och Maja och jag gick och pillade och plockade med alla saker, ville typ ha helaaa affären, übeersnygga saker har dom där! Menmen blev inget köpt. Sedan åkte vi in till modehuset och aa, jag köpte ju inget, var ju och shoppade loss med Emma i måndags, så det blev inget till mig idag. Men Maja och jag har ganska liknande smak så vi kollade på kläder till henne! :)
Sedan åkte jag hem med mamma, som ändån slutade jobbet då, var ju tvungen att hem och ta hand om och rida pollen min.
Tack för en awesuume day, Maja!'

Kommer nog upp en och annan bild på Majas blogg ifrån dagen kanske...?





Kommentarer
Postat av: Maja

Hihi bara roligt att ha dig med ^^ Vänta du bara bilderna kommer när jag har hittat sladden :)

2011-08-18 @ 10:28:47
URL: http://ponnyryttarenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0