} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gott nytt år!

Gott nytt år på er alla fina bloggläsare, hoppas ni får en grym nyårsafton och ett galet bra 2012, för det tänker jag ha!
Mitt nyår firas med familjen hos några av deras vänner. Hade dom redan bestämt för någon vecka sen, annars hade jag gärna firat med några kompisar. Men det är hem till linnéas föräldrar vi ska, så får ju träffa henne, så blir riktigt kul ändå! Har inte träffat henne sen vi va på Falsterbo horse show i somras! ;)

Säger det än en gång, ha en bra nyårsafton! Själv skänker jag även en tanke till alla djur vilda som tama som måste stå ut med alla raketer ikväll/natt/imon! Tänk om folk kunde hålla till med skjutandet runt tolvslaget, hade ju lätt varit det bästa! Själv har jag en pålle som tycker raketer och smällare är bland det värsta som finns.

PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0