} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Holy shiit!

Redan fredag! ;o
Har iaf tränat lite frihetsdressyr på ridbanan med Mims ikväll, Maja tipsade att jag kunde göra det, som lite omväxling. För det mesta ville hon inte vara med, eller tvärt om, hon tyckte det var jättekul. Hon sprang runt med svansen och huvudet högt och lät som en hingst typ. Töntponny.

Men när hon hade fått springa av sig lite tränade jag på inkallning, efter en massa lockande och pockande gick hon med på att komma fram till mig, typ okej då! Då fick hon godis och beröm, sen slutade jag. :)

Btw, alla som undrar vad Nicole är, hon skyller på att hon inte kan komma in på bloggen! Hah. Tattigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0