} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sista skoldagen!

Sista skoldagen för denna terminen, fifan vad guuutt! :D
Chilldag i skolan, spökbollsturnering hela förmiddagen, och vår klass, 7a gick vidare till semi, fast där fick vi möta en 9:a så vi åkte ut. Men stolta, eftersom vi va den ända 7an som gick vidare från gruppspelet, dessutom vann vi bägge matcherna i gruppspelet. Så vi är värda en stor applåd. ;)
Till lunch fick vi julgröt och sen städade vi skåpen. Efter det åt vi godis och kaor och lärarna bjöd på julmust. Fast Nicole fick feta i sig även mitt godis eftersom jag har godislöfte, men snart är 2011 slut och då är jag rik! Lalalalaa

Skrittade Mimmi igår, frös som sssatan och det var halt, så blev bara skritt, lite setl i början, men hyffsad mot slutet.
Idag var det ännu kallare, men hade mer kläder på mig, bl.a. mina underbara långkallingar! (y)
Inte lika halt idag trots allt, inte lika fuktigt i marken antar jag, hemma tidigt så han rida lite på ängen först innan det blev allt för mörkt, och där är det längre gräs och alltså inte lika halt. Men var tvungen att rida på ridbanan efter ett tag när det blev mörkt, travade lite lätt, och jobbade lite mer med skritten, När hon blivit var vart hon finfin hezt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0