} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

uppdatering då!

Maja tyckte jag skulle uppdatera, så då gör jag väl de dåååå da!
Mimmi var riktigt fin idag, red i en fyrkantig hage som ingår i stora sommarhagen. Nu har hon gått lite lugnare en vecka, gått i skogen osv. Imon är det ju julkurs på risse, vilket det är även onsdag. Ska ha Mimmi så körde ett kortare markarbetespass, bara för att rida inom lite ramar och se hur hon känns. Hon tog skänkeln och handen bra, var pigg och framåt. Men i galoppen hade hon damp1, andra galoppen drog hon iväg, slet tyglarna ur händerna på mig och börjar bralla och ha sig, innan jag hinner korta upp tyglarna ligger jag på marken. Sneel hest. Eller inte. Men det var ju som sagt hennes julklapp till mig ;) Slog mig inte utan hoppade upp direkt och fortsatte, och efter lite jobb blev galoppen inte så pjåkig ändån ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0