} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vintertid

Att hålla igån sin häst över vintern kan vara svår.
Det är långt ifrån alla som har tillgång till ridhus. Det här året har jag haft turen att kunna rida tillräckligt i ridhus, vilket som är jätteskönt. Men förra året hade jag tillgång till ridhus 1 gång i veckan och då gäller det att lägga upp en bra plan. Även om det känns hopplöst, kalla, hala och snöiga dagar, så går det! ;)
Har sammanfattat några bra punkter att lägga på minnet tycker jag. Både som jag har fått som råd av kunniga hästmänniskor och som jag läst mig till. :)

Kommentarer
Postat av: Olivia Meyer

Nu rider jag ju inte så mycket längre men det är ändå fett nice att ha tillgång till två ridhus och en liten galoppbana under tak. det finns två ridhus till men där får vi typ inte rida annat än vid träningar ^^

2011-12-10 @ 19:55:11
URL: http://picad.blogg.se/
Postat av: Olivia Meyer

sv; Går allt som vi hoppas kommer jag snart ha "min" ena häst i stallet som sitter ihop med ett av ridhusen ^^ dock kommer den andra stå kvar där båda står nu

2011-12-10 @ 21:06:55
URL: http://picad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0