} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ridlägret

Nu är ridlägret slut, eller rättare sagt det var slut i onsdags. Jag brukar ha ett ridläger för mina närmaste "hästkompisar" varannan sommar, har haft det två gånger tidigare. Om de vill och kan får de ta med sig egen ponny. Dock ska det ju helst vara minst två hästar. x) Vi började på måndagen kl 13.00. (nicole red Juvel till mig kl 8.00). Nicole red Juvel till mig tidigt så hon skulle hinna vänja sig lite. ;) Men iaf vid ett kom de andra. (Lollo och Lillan) och vi fixade och bäåddade i husvagnen där vi sov. Efter det målade vi hinder, hihi ett hinder blev så fult att det blev snyggt. ^^
Framåt kvällen när det blev lite svalare red vi ett dressyrpass på ridbanan så att alla skulle få "känna" på hästarna lite. Lollo och jag delade på Mimmi, och Lillan (Felicia heter hon igentligen) och Nicole på Juvel. Jättekul var det iaf. På tisdagen hoppade vi, åkte och badade red ut och rejsade i skogen. På Onsdagen avslutade vi lägret med maskeradhoppning. Nicole och Juvel vann. Och ja, Mimmi var inte alls på något bra humör, hon var seg, troligtvis för att vi hade ridit de så mycket de här 3 dagarna, och det var typ 30 grader varmt.. Men Niccan oh Juvel vann! De ända som var felfria, Mimmi fick tre stopp eller aa hon sprang förbi och en rivning. Tröttis.. :*
Men vi hade ändån så himla kul!
Med busridning och barbackahoppning på kvällarna och ja det var toppen! (yy'
Tog närmare 1000 bilder. Men här kommer någraa ^^
IGGA SITSEN! *min
Nu hinner jag inte l'gga in fler bilder, men det kommer fler i ett annat inl'gg!



Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

SV: Varsågod & Tack ! D:

2011-07-01 @ 20:30:41
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0