} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Debuten

Är faktiskt nöjd med tävlingen trots att hon vägrade ut sig. ^^ Haha! Iaf hon var jättefin på framhoppningen, fick superbra hjälp av Ingrid. Hon hoppade superfint och ja allt stämde. Inne på banan fick jag upp jättebra tempo mot de två fösta hindren, sedan på det tredje hindret var det de där gul,röd,vita plankbommarna som hon av någon anledning inte tycker om.. Så där skulle hon bara inte över, skulle säkert kunnat lägga till spöt, men det kändes onödigt. Visst hon hoppade inte men skulle jag lägga till spöet skulle hon bara bli stressad, och jag vill att hon ska förknippa tävlingar med att ha kul. Gjorde iaf en omstart och på tredje försöket fick jag över henne över trean. Då var jag supernöjd och styrde inte alls mot 4:an, haha blev en jättekonsig sväng och hon bröt av till trav. :S Alltså utesluten där också, menmen styrde upp och hoppade första hindret innan jag lämnade banan och det hoppade hon.

Är glad efter vår debut och det känns som att det inte kan gå annat än bättre nu ^^
Pratade med Ingrid efteråt och hon var också kanska förvånad över att hon stannade, det händer inte alls så ofta. Men det var mycket nytt och vi ska träna på att komma över tröskeln, hitta en ny trend och få henne att lita på mig till 100%, plus att vi ska träna myckeeet mer på att hoppa utomhus. Hon hade ju inte ens hoppat en klubbtävling utomhus innan, sötan! :*

Blev inga bilder för kameran fick inte hänga med!


Kommentarer
Postat av: Patricia

bra att du är nöjd i alla fall ;)

2011-06-01 @ 08:48:53
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0