} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Inte bra..

Dagen skulle ha varit en bra dag men de blev de inte . Juvel är konstig sa hanna , hon andades konstigt i hagen. Hoppas hon kommer att bli bättre senare när jag kommer ut för ska ju göra iordning henne för IMON ? :o
Men så händer de ibland !
Julia kommer senare och hjälper mig med Juvel , och kolla vad de är med henne. Julia är min veterinär , haha!
Hoppas hon kommer vara bra när jag rider henne och så.
Men har typ städat hela dagen iallafall, senare kommer Maja och Julia för vi ska kolla film och ha lite mysigt ikväll!
Kram Nicole ♥
Haha lite gammal dampbild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0