} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

-_-

Tja!
Sitter just nu i min brors rum och typ lyssnar när hans vänner pratar på skype ^^ .. Haha nej men sitter i hanss rum. Kom för ca en timme sen, var och kollade fotboll. Imon ska jag upp och kolla igen fast när 98 tjejerna spelar. Imon rider jag lektion i rismåla. Vi ska hoppa och kommer få Liimmpiiiiis ! :D
Det är en häst som stod i köhl innan som jag red ibland. Jättrolig är han att rida!
Ska nog kolla film nu eller göra något annat.
/ Nicole
Bilder på Limmerick sen vi löshoppade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0