} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

W00p W00p

Tja.
Kom nyss hem från stallet. Ska nog äta något. Är sjukt taggat till hopplektionen idag ! :D Heehehhehe..
Idag har Juvel vila så jag var bara ute och mockade. Mockade också Hannas box och gav mat till Juvel,Petit och Sunshine.
Ska se ifall jag kan föesöka laga mina stövlar som gått sönder.. Kommer dö ifall jag itne kan ha dom idag när vi hoppar.
Inte så jättelångt inlägg med det får duga !
/ N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0