} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Bellalektion 17/1

Åhhh ryck, hade skrivit ett långt inlägg om lektionen och så bara försvinner hela skiten för att "internet har slutat fungera" och så återansluter den och då är allt borta! rage.
Aja får skriva om helt enkelt, vad gör man inte för sina goa bloggläsare? ;)

Lektionen började med att trava på mittvolten göra 4 övergångar per varv mellan skritt och trav. Gick kalas! Ser att alla övergångar som jag har tjatat på Mims om ger resultat! :)

Sen skulle vi bara trava runt, ställa, växla traven och se att vi satt raka. Då kände jag att hon inte sköt ifrån riktigt med vänsterfram, hon satte ner det och stödde sig på det, men då och då sköt hon inte ifrån ordentligt och gick lite orent. Bella såg det också och jag fick trava på långa tåglar och bara stå upp, baraa stå upp, de va inte lätt! Oooups, haha. Skulle iaf se hur hon rörde sig när jag inte påverkade något. Hon gick fortfarande orent då och då, så satt av om vi kände opå benet, kratsade alla hovarna, ingenting. Bestämde att jag skulle sitta upp igen, Bella trodde att hon kanske gjord något i hagen och att det ev. släppte när hon hade blivit lite varm. Så fortsatte rida och efter ca. 10 min släppte dem skönt! Komplicerat dedär, haha ;)

I slutet gick hon iaf bra, såg inte alls så "tung och tråkig" ut som Berllla utryckte det! ;) Övningen vi gjorde va verkligen superbra och den tänker jag nöta på även hemma, se om det ger något resultat! Öveningen kommer upp ikväll, så håll utskik!

Sovmorgon idag, men ska ut till stallet och släppa ut nu, så ses i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0